Monday, September 15, 2014

First Entry

Salam.

Entri Pertama.  :D

This is my blog yang ke berapa ntah! Yes! ke 3 kot. Last time masa belum kahwin lepas tu stop sebab malas. How honest am I?! Just so you guys know, my blog will be in English and Malay and loghat utara as well. Depends on my mood.

My name is Rabiatul Adawiyah bt Abdul Rahman. I am a working mom, living somewhere in Ampang, married to a wonderful man and currently in love with my 4 months old daughter. In love as in memory card telepon dh 5-6 kali kena buang selfie sendiri sebab muka anak lagi berharga. (muka sendiri bintik2 please)

Instagram toksah dok kata la gambaq berjuta tapi followers secoet.

Kenapa nk tulis blog balik? 

-I need activities!
-I need a diary. I'm super active in social media, sampai semak newsfeed orang, so nk medium lain untuk yang nk baca saja. Namo baca takpew.
-I love writing. :D

Will try to be active in blogging. Hiks. Malu la nk blogging2 ni lepas dah berzaman hahahahahahahha somebody kill me with tomatoes BYE.

4 comments:

  1. hahah 1st follower sis tau kihkih...okla pasni nak panggil Rabiatul..comel nama tu. Atau panggil mama orkid...hehe...keep up writing k... singgah2 la blog sis sama hewww

    www.ekinhoza.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. dah half a year aku contemplate nak blogging balik, sekali tengok kau buat blog baru, haha. mengundang betul.

    ReplyDelete
    Replies
    1. half a year tu kali ke berapa dh?
      aku pun ada je buat tp tak open. satu entry then padam. ni betul2 tekad start balik. start jeeee start jeeee *hasut*

      Delete